Elisa_Esra04 canım aslında baharati da çok tüketen birisi değilim ama dediğim gibi ilk defa bu kadar yoğun hissettim. Ben şuan 29. Haftadayım. Bakalım inşallah bir daha da olmaz. Evet dediğin gibi süt çok iyi geliyor. Soda günlük tüketmeye çalışıyorum ama süt kadae rahatlatmıyor sanki 😅