Bukiiiiiiii Kizlar 3 gundur göbeğimin altinda pit pit pit birseylwr oynuyor bseyirme gibi daha once hisrtmedim bu bebek dimi yaaa 🤭❤
nmtock41 Bukiiiiiiii evettt 17den sonra hissediliyor artık benim de öyle oldu ama düzenli olmuyor 25+3 deyim hala düzenli değil sabah hareket varsa akşam yok akşam varsa sabah az gibi yani :)
Bukiiiiiiii nmtock41 Benimde oyle dun sadece sabah hisettim ama bugun costu 🤭🤭 pıt pıt damar atması gibi bazen hafif bazen kuvetli oluyor
FKHA Bukiiiiiiii evet benim de aynı damar atması gibi seyirme gibi oluyor 17. Haftamdan beri suan 19. Haftadayım başta bebek olduğunu anlamadım sağlık ocağındaki hemşire bebek hareketi demişti çok şükür sağlıkla kucağına alsın insallah herkes 🙏🏻🌸
Imaram3 Kumdurder ay bende bazen bakıyorum da dikkatli baktığım için mi bilmiyorum pıt pıt oluyor sonra kendi kendime diyorum acaba kalbinin attığını mı hissediyorum 😂 ay çok tuhaf bi anlam vermedim bebek mi yoksa atar damar gibi bişey mi ne
Imaram3 FKHA yaaa hâlen inanamıyorum 🙊😂 ay oraya bakakalıyorum ya sonra diyorum yok ya sen hipnox oldun ondan öyle zannediyorsun 😁😂 inanamıyorum ama ya 16+5 olduk bizde
Imaram3 Kumdurder 6 7 eylül bekleniyor inşallah bakalım. Bu arada maşallah sağlıkla gelsin bebişiniz 😍 kızlara ayrı bi düşkünlüğümüz var eşimle
Imaram3 Kumdurder olmuyor lakin bi sabah aksama kadar alt baldırım sızladı ağrıdı ağrısından uyuya kalmıştım çok zordu. Bide en ufak mesela sabit bi şekilde bulaşık yıkayınca belim kitleniyor ağrı giriyor normal mi acaba sonrasında geçiyor dinlenince
Imaram3 Kumdurder valla pipiyi görünce hemen erkek dedi hiç tereddüt etmeden bende bakıyorum da kordona benzemiyor sanki. Bidahaki gittigimde yine sorucam inşallah