Hicran6833 Kızlar perşembe günü sezeryan ile dogumum var nasipse. Evde çorba yapmak istiyorum hastane için dogumdan sonrasına ama hangi çorbayı yapacagıma karar veremedim. Sizler neler götürdünüz yiyecek olarak veya neler içtiniz.
Bahar1508 Hicran6833 bizde genelde kayısı üzüm komposto yapılır hem süt icin hemde anne kolay sindirim yapsın diye