620033 Bana göre bu durum sizin düğüne özenciniz olup olmamasıyla alakalı. Kimine göre gereklidir kimine göre gereksiz. Eğer siz istiyorsanız ve gebelikle ilgili de bir sıkıntınız yoksa kimin ne söylediği umrunuzda olmasın, yapın bence. Çünkü bunu bir ömür içinde taşıyacak olan sizsiniz. Benim göbeğim 5,5 aydan sonra belli olmaya başladı, 7 aylığım hala çok az belli. Belki sizinde öyle olur.