_EdaNurAlbasan_ 39+3 teyim hiç bi belirtim yok. Sadece akşamları biraz belim agrıyor o kadar başka hiç bişeyim yok. Yarın kontrolüm var doktor ne dicek çok merak ediyorum. Cuma günü , günüm doluyor cuma günü doğuma alırmı ne yapar sizce bilgisi olan var mı ?