Selam hanımlar 11haftalık hamileyim bugün doktorum aradı ve troid hormonlarımın normalin 2 katında olduğunu ft3 9.36 ft4 33.1 ) olduğunu söyledi çok tedirginim bulantım çok bişey yiyemedim beslenemedim benim gibi olan var mı çok korktum .. bebeğime bişey olur mu 😢