Ysmn33 ben ilkinde de yaptırmadım, bunda da kısmetse yaptırmayı düşünmüyorum daha doğrusu doktorum gerek görmedi şöyle ki; zaten bazı testler vardı elinde, kolesterol vs gibi, kilolu da değilim, zayıf hamile kaldım 8 -9 kilo ile doğuma gitmiştim bir de bende parmaktan şeker ölçüm cihazı var evde, biraz takip edelim dedi açlık - tokluk baktım bir süre, ondan gerek görmedi. Galiba bazı doktorlar prosedür olarak direkt istiyor bazıları gerekli görmüyorsa istemiyor.