Cicekarslan 5. Haftamdan başlayıp 18. Haftama kadar zorlandım ben mide bulantısı kusma yüzünden ilaç kullanınca yiyebiliyordum sadece bişeyleri oda doktor verdi dr priliam diye ilaç ama ben geberiyordum bi günde 11 defa istifra ve sürekli halsiz olmaktan uyku oluyordu sonra sonra hafiflemeye başladı yemeyi içmeyi öğrendim derken 18. Haftadan sonra ilaçsız devam ettim şükür 🥲