birannesoruyor Merhabalar, haftamı doldurdum. Doğum belirtisi olarak nişan mutlaka geliyor mu? Akıntım var ama normal akıntı nişan gelirse mutlaka anlar mıyım?
Narmin21 birannesoruyor Selam🌸 Bende sanciyla birlikte kan gelmisti, anlamistim dogum sancisi fln oldugunu..
Irem88- birannesoruyor hayır her doğumda nişan gelmez birinci doğumumda gelmedi ikinci doğumumda geldi
0ayse0_nur birannesoruyor bı anda akıntım gelmeye başladı sümüksü beyaz renkte akıntı sandım ama Nisan mis sabah geldi ikindin 3 TE doğuma girdim dün
Derin123_ Irem88- aynrn benimde ikinci dogumumda Nişan geldi şu anda 3 ye hamileyim 40 haftam doldu ne Nişan var ne su ne sancı 🤔🙃😪😪
Sacidenur Sancıyla hafif kan gelmişti öncesinde de şiddetli bel ağrısı olmuştu 37. Haftada geldi o gün de doğum yaptım zaten bunda olur mu bilmiyorum