Kızlar hamileliğimin başındn beri idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum. Fitil antbiyotik vs kullandm ama ilaç bitince tekrarlıyor(şekerde tetikliyormuş). Şuan 36+1 olduk doktorum geçen hafta idrar kültürü yapmıştı üreme görülmüş augmentin 1000mg lık antibiyotik yazmış. Gözüm korktu açıkcası kulananlar var mı aramızda augmentini??