Kızlar 33+3 günlüğüz bi kızım olacak hastane için bebek çikolatası yaptıracağım, bi oğlum var oğlumun ismini çikolataya yazdırmalı mıyım yoksa sadece kızımın mı yaptırayım kararsızım genel olarak konseptim lila pembe karışık olacak, çikolata yaptırıp memnun kalanlar hangi siteden yaptırdınız ve etiketlerinizi veya çikolatalarınızı paylaşır mısınız bizlere de fikir olsun 😍