kahvesever__ Seraysss normal demişti doktorum hamilelikte oluyor demişti bende de var çok fazla agrıyor sürekli yatıyorum o zaman agrısı gidiyor
Bfbelss_92 @Seraysss canım benim hamileliğin başından beri kum döküyorum ve tek çaresi bol su eğer ağrın çok fazlaysa bir idrar testi verebilirsin orda belli oluyor