Serapmehmet_19 Esranr95 bizde az önce 37 olduuuk çok az kaldı inşallah canım sağlıklıca alalım kucağımıza, heyecan var mı nasıl gidiyo
Esranr95 Serapmehmet_19 heyecandan çok korku başladı desem 😊 38+4 olunca doktorum sezeryan için gün vericek bir yandan bi an önce doğsun istiyorum bi yandan korkuyorum 🙈
Serapmehmet_19 Esranr95 aynı durumdayım bendee heyecan korku acabalar karışık duygular içindeyim az bi zaman kaldı şükürler olsun bugünlere getiren Rabbime, sağ salim alalım kucağımıza inşallah