Furkanesra06 bende bu ürüne cok baktım hatta alacaktım son anda şöyle bi aydınlanma yaşadım, portbebe gibi olab yatağı normal cocuk koltuğu olduğunda cocuk ayaklarını aşağı sarkıtamıyor dümdüz olmuyor satıcı “ebebek” kesnlikle önermemişti alırsanız 1.5 yasında tekrar bi araba almak istersiniz demişti ve vazgeçtk. Çok beğeniyordum hala daha beğeniyorum biraz üzüldüm