Morebebek bende 4 aylık hamileyim 14 hafta ya kadar bişey yiyemedim 2 haftadır kahvaltılık falan yiyorum ama inan hala buz dolabını açınca sebze kokusundan iğreniyorum soğanın tadı çok hoşuma gidiyor fakat kokusu iğrenç geliyor kimisinde yavaş yavaş yok oluyor bu tiksinme kimisinde doğumda yok oluyor kimisi psikolojik olarak artık yiyemiyor yani kişiden kişiye değişiyor