Elemmmm Marsa doğum evinde doğum yapanlar var mı ? Doktorunuz ve memnuniyetinizden bahşeder misiniz ?
Gozde0010 Elemmmm iste canm okadar azarliyrlrki anlatamam ha itsin ha insn oyuzdn sehire gt beni dnle
Elemmmm Gozde0010 Vallahi canım tanıdık doktor var diye gideyim dedim de ama sezeryan yapacağım yani yine böyle olur acaba dediğin gibi Şehir hastanesi nde iki tane doktor var ona denk gelirim diye korkuyorum nefret ediyorum onlardan
Gozde0010 Elemmmm kim onlar cnm anlasmali gdersn yani acil olmdn istdgn dktorda yapabiliyrsn dgumu marsa cok pis bide asiri pis