Merhaba kizlar. Ben 38+2 haftalik hamileyim, ikinci hamileligim. Fakat gec dollenmem oldugundan ultrasona gore 37 hafta yeni olucak. Hic bir belirtim falan yok🤦🏻♀️ Artik dogum olsun istiyorum. Sizde nasil oldu? Gec dollenme olan, belirti sanci fln olmadan acilisi olan, dogum yapan oldu mu?