BusraSY benimde çok midemi bulandırıyor kokusu 28+3 kendimi iyi hissettikçe geceleri yatmadan içiyorum çünkü değerlerimiz çok düşüyor kendimiz için içmeliyiz aslında 3. 4. Ayımdaki değerlere bakıyorum bide bu ay ki değerlere bakıyorum nerdeyse yarı yarıya düşmüş 🤦🏼♀️