elisamoms_60 salı günü 33 haftalık oluyorum. Normal doğum 17 mayıs dedi doktorum fakat sağlık sorunlarım nedeniyle sezeryan olacağım. Bebeğim 2 haftaya yakın önde gidiyor o yüzden 37 veya 38de alırım dedi. Nisan sonu veya mayıs başı yani. 34 haftalıkken kontrolüm var kısmetse gün alacağım