Belgin1992 Haftamdayim doktor bebegin eşi aşağıda rahime yakın dedi çok tedirgin oldum aynı durumda olanlar varmi
Peperonni Belgin1992 Evet canım bir çok kişide böyle 23. Haftaya kadar yükselebiliyormuş. Yine de çok fazla ayakta kalmayın. Ben ayakta durunca sanki bebek mesaneye doğru geliypr orda sertlik oluyor bununla mı alakalı bilmiyorum. Doktora yükselmesi için bir şey yapmam gerekir mi dedim hayır dedi.
Ceylankosova Yakinken pek aorun olmuyo benm ilk gebeligimde yakindi..suanki gebeligimde rahim agzini tam.kapanis durumda bu daha tehlikeli korkma.ama yinede kendini yorma
1994fse Bana da 16.haftamda aynısını demişt doktorum ama korkma yukarı çıkma ihtimali yüksek dedi 21 haftamda gittim bi sorun yok yukarı toparlamış plesenta dedi. Aynısı kuzenime de oldu onun da yukarı çıktı yani merak etmeyin
Ceylankosova Aryaece17 yok benim 7 cm acilmam olmus servikal yetmezligim varmis acil sezeryana almak zorunda kaldilar cok erken dogum yaptim
Belgin1992 Aryaece17 benim ilki normal doğum oldu banada doktor dedi rahme 2 cm diye ilişkiye yasakladı başka bisey demedi ama 1 bucuk yaşında oğlum var mecbur onu kucağıma alıyorum yalnızım ev işi falan dikkat ediyorum ama inşallah yukarı yerleşir
Aryaece17 Ceylankosova 30+2 olduk canım .kanamalarım 26 gibi başladı .2 defa çok yoğun oldu😵💫proluton ve progestan kullanıyorum
busepoyraz @Belgin1992 bende 18 haftamdayım doktor plesenta aşağıda rahimi çok az kapatmış belki bebek büydükçe düzelir falan dedi ilişkiyi yasaklamadı ama çok dikkat et ağır kaldırıp kendini yorma falan dedi
Belgin1992 Aryaece17 kaçıncı haftada doktor söyledi size bebegin eşinin aşağıda olduğunu peki ilerleyen haftalarda çıkmadımi yukarı banada dedi 24. Haftadan sonra başlar kanaman eğer yukarı doğru çıkmazsa diye
Eymenebrar Zezaryan dogum yapıp olan varmı aranızda kızlar doktorum bana tehlikeli aldirman gerekli senin icin dedi
Mineoooo Benim hala aşağı da sadece dikkat et yorulma uzanma eğilme ilişki de zorlama dedi o kadar hala yukarı çıkmasını bekliyorum bende bunla beraber suyum da az zor geçiyor daha ağrılı oluyor malesef benim diğer türlü iyiyiz şükür