Benim 7 haftamda başladı . Mide yanması , geğirme ve kusma hep böyle devam ediyor . Şuan 12 + 2 deyim halen devam ediyor . Gaviscon verdi doktor ama bazen geçiriyor bazen hiç fayda vermiyor 1 aydır annemde kalıyorum ha geçti ha gecicek die . Her şeyide denedim süt , soda, elma , havuç ve sakızıda sakız geğirmemi arttırdığı için onuda bıraktım çok zor geçiyor benim için