Hil38 Anneler selamlarr ☺️ 13+3 üm yaklaşık bir haftadır bütün vücudumda kaşıntı oluyor. Kaşımaktan kollarım sırtım karnım çizik çizik🤦🏻♀️ Böyle bi sıkıntı yaşayan var mı, geçirmek için neler yaptınız ?
K_k1905 Hil38 arkadaşlarım geçirdi protein kaçağı oldıgunu söylemiş doktorlar bir kontrole gidin isterseniz
susam111 Hil38 aynı haftadayız bende de oluyor özellikle karnım da ve iç bacaklarımda cildimin kuruluğundandır diye düşünmüştüm açıkcası 😖
asilkartal Uygulamanın anne bebek kısmında ki açıklamaları okuyabilirsiniz tam sizinle alakalı şuan yazıyor. Kaşıntı ciddi boyuttaysa eğer doktorunuza söylemenizde fayda var. Geçmiş olsun bu arada. 💐