Fnd06 Tecrübeli anneler doğum sonrası korse kullanma konusunda ne düşünüyorsunuz gerçekten işe yarıyor mu yoksa gereksiz bir ürün mü ?
ayseenur Fnd06 ben takmadım ve zayıf olduğum halde önde çirkin bir göbeğim var, şuan 16 haftalık hamileyim göbeğimi görseniz 6 aylık dersiniz ki hala zayıfım sadece göbek var doğum gçbeği
drytcvkarsln Fnd06 kesınlıkle kullanılmalı ilk gebelik benım sezeryan olduğu için dogum sonrası 15. Gun falan takmıştım güzel toparladı karnım dümdüzdü kiloda gidiyor tabi… sımdı2. Gebeliğğm yenıden aldım yamuna aldım. BUSefer