Yareenn Ben 7 haftalık hamileyim istahım hiç yok birşey yemek istemiyorum günde bir öğün yiyorum nerdeyse 1 haftadır böyleyim cocuga zararı varmıdır acaba
Shryrydn Yareenn canım bende oyleydim. Doktorum dedi normal insanlarda sıcakda bunalıyo bi şey yiyemiyo. Zamanla duzelcek. Şimdi bebişim buyudukce yiyorum. Tamda iyice yiyemiyom ama eskisinden daha iyi iştahım. Çocugumda qayett iyi🤗 merak etme.
Yareenn ebru23 bende öyleyim koca gün birşey yemesem yemem yani mide bulantısı cok nadir oluyor ama ıstahım hiç yok zayıfladım mesela
ebru23 Yareenn ben cocuk yokken 62ydim surekli abur cubur yemekten cok yerdim 60 olmusum daha 6 haftalik