Ruveyda_baskapan Selaaaam hanımlar 🥳 18+2 haftalık hamileyim adaya gitmek istiyorum göbeğim yavaştan çıktığı için kendim halletmekte zorlanıyorum, bu aylarda gebelikte ağda yaptırmak sorun olur mu sizce ?
FHKK Ruveyda_baskapan olmaz canım ben kendim yapıyorum karşıma ayna koyarak 😅 son zamanda da kuaföre gidicem inşallah 🙈
Bayancorek Ruveyda_baskapan hayır bence sorun olmaz doktorumda normalmiş gibi devam et sakıncası yok demişti. 4 aylık olacağız başından beri gidiyorum. 🌸
elmaliiturtaa Ruveyda_baskapan her ağda postuna yorum yapmam 😂😂 sütten ağzım yandıda o yüzden herkese tembihliyorum yoğurdu üfleyerek yesinler😂 kız ben gittim beni yaktılar iyi bi yere git gidersende bi zararı yok 🙃
Ruveyda_baskapan Klcaysgl sonuçta kasık ve genital bölge ve göbek altı geriliyor Ya ağda esnasında, hani dedim çekerken sorun olmasın. Ayyy her şeyi Dert yapar olduk 😂
Klcaysgl Ruveyda_baskapan bacim napcan az biraz aciyo ama olsun kuaförde yaptirirsan daha hizli yaparlar evde yapinca evet daha çok hissediyosun aciyi 😅
Ruveyda_baskapan elmaliiturtaa lazer epilasyona gidiyordum gebelikte bıraktım , şimdi ağdaya muhtaç Kaldım napim inşallah yanmam, yada yananı görür Allaaaah 😂😂😂😂
elmaliiturtaa Ruveyda_baskapan hahahah ay bende lazere gidiyodum yarıda kaldı maleseff ağdaya dönüş yaptım ama hassasiyet artmış karıda beni hep yakmış burda post açmıştım ve hep birlikte gülmüştük şimdi doktorum dedi ki yansanda yanmasanda çıkar çıkmaz sudocrem bepantol yada madecasol sür dedi aklında bulunsun yanık olursa iyi geliyo kazan mübarek olsun 😂
Snnr41 Ruveyda_baskapan Evde kendiniz yapabiliyorsaniz yapin kuaforlerde yapilan agdalarda suan daha cok hassas oldugumuz icin enfeksyon riskimiz yuksek😔 malesef bende agdaya gittim enfeksyon oldu hijjen konusunda kuaforler guvenilir olmuyor malesef
Ruveyda_baskapan Klcaysgl kendim yapmadım zaten hiç, nasıl yaparım bilmem kuaföre giderim muhtemelen.
Ynme Ruveyda_baskapan Olmaz ya ben daha bugün gittim 31. haftamdayim😂 ilk üç aydan sonra sürekli gittim ben.