İyi akşamlar canlarım. Hamileliğim boyunca Demir eksikliğim vardı. Sitenin bahçesindeki parke taşlara yağmur yağdıkça delirdim dostlar. Bu nasıl lezzetli bi koku. Hamile olmasam kesinlikle bi tanesini yerinden çıkarıp yemeye çalışırdım. Hala da her yağmurdan sonra böyle bi dürtüm var ama çocuğumun sağlığını düşünmek beni engelliyor. Sizin de var mı Demir eksikliği sebepli aşermeleriniz?