Kızlar adetime 6gün var ben dayanamayıp test yaptım yine 😞 negatif çıktı ama saat 4.30du sizce yanlış mı yaptım bilmiyorum ya ne diyorum onu da bilmiyorum karnım ağrıyor real sancısı gibi belim ağrıyor uyumak istiyorum sürekli ne bilim şüphelendim yaptım çünkü 5ay önce düşük yapmıştım ilk gebeliğimde de böyleydi yine var sandım 😞