Selindrellaa Pellss anketi Bi an ben mi yaptım diye şüpheye düştüm resmen 😂 Bizim de listeden son 2ye elediğimiz isimlerdi. Kura yaptık Pars çıktı 🤭
nmtock41 Pellss arden ben de çok istiyorum ama eşimi ikna edemedim ya :( arden olsun diyorum ona da yok hala isim bulamadık .. Ama çok güzel isim aren 😍
Pellss Selindrellaa kura mantıklı olmuş sanırım bizim de en son öyle olacak hangisini seçsem diğerinde aklım kalıyor 🤭
Selindrellaa Pellss kesinlikle biz de 1 saate yakın konuştuk karar veremedik kura olunca için biraz daha rahat oluyo 😊
Pellss Selindrellaa nmtock41 Aren çok güzel isim gerçekten anlamı da çok güzel o yüzden aklım ona gidiyor, bir yandan eşimle benim baş harflerimiz P ve S Pars isminde ikisinin de oluşu hoşuma gidiyor, böyle olunca kararsız kalıyorum en başa dönüyorum 🤭
Gurbetkusu_43 Pellss Aren ismi daha güzel bence. Yanlış anlamayın eleştirmek yada yermek için söylemiyorum ama pars ismini ben köpeklerde de duydum gerçekten bak🫢
Duyguylmz Pellss “Aren” benim oğluşumun ismi. Çok seviyoruz isminide kendisinide. ☺️ Anlamıda çok güzel bence.” Çöldeki en parlak kum tanesi”
iremm3434 Her iki isimde çok güzel canım , ama ben olsam tercihimi pars’ tan yana yapardım . Benimde oğluşum olucak bende ismini HAN koyacağım :) daha tok asil isimler
Selindrellaa iremm3434 kesinlikle çok haklısın 😊 biz de bu düşünceyle Pars’a karar verdik 🤭 Han da çok güzel olmuş
Pellss Selindrellaa hep daha vakit var sonra nasılsa birine yakın hissederiz diye diye artık son 2 aya girdik panik olmaya başladım 🤭
iremm3434 Selindrellaa bence oğluşunuzda büyüyüp okul çağına geldikten sonra çok beğenecek ismini :) o yüzden için rahat olsun güzel anne 🥰
nmtock41 Pellss pars koyarsanız 2. çocuk da olursa ona da koymanız gerekebilir p ve s harfleri bi de böyle düşünün 🤣