Deletedmom7373700 Sayad sigaradan bile daha zararlı. Normalde hamile olmayan insanın içmesi bile kötü. İnşallah içmiyorsunuzdur. Bide o kadar sık şekilde..
ebruneco1108 Sayad önceden esimle cok icerdik ama hamile kalmadan biraktim cünki tabikide zararli. Evladimiz icin icmemeliyiz.