Öncelikle acını çok iyi anlıyorum rabbim birdaha yaşatmasın dilerim . Kan uyuşmazlığım vardı eşimle , 9 . Haftaya kadar hiç bir problem yoktu ta ki 9. Haftada kontrol zamanım geldiğinde gittiğimde doktorum üzgünüm kalbi atmıyor dedi , bu kan uyuşmazlığı tedbir amaçlı gebeliğin ilk haftalarında da vurulurmuş , kasım ayında kürtaj oldum , şuan yine hamileyim 6+3 kese göründü nisanın 5 inde kalp atışı duyucam Allah nasip ederse insan bir daha yaşayacak diye çok korkuyor ama elden bişey gelmiyor allahtan Ümit kesilmez rabbim hiç bir annenin kucağını boş bırakmasın iyi geceler 🙏🏻