Ben yaşadım canım. Benim en fazla 378 çıktı tansiyonum normaldi. Son testimde negatif çıktı. Senin oran yüksek çıkmış tansiyon çok önemli. Tansiyon yükselmezse bir sıkıntı olmaz inşallah. Tansiyon çıkarsa gebelik zehirlenmesi teşhisi konuluyor ve takibe alınıyorsun. Bol bol su iç stres yapma tansiyona etki eder çünkü. Kaçıncı haftanda sin