Miikmiik Merhaba anneler reflü şikayetinden ötürü dün acillik oldum acildeki doktor gaviskon şurup verdi kullanılabilir dedi kadın doktorum izinde olduğu için onada soramadım doktoru vermiş anneler var mı ?
Hlt-seyma21 Miikmiik ben her ay 3 şişe bitiriyorum kafama dikiyorum yastık altı uyuyorum doktor bir sakıncası yok dedi 25 haftalığım bu Arada
Zozan-harman Miikmiik ben de gaviscon şurup kullanıyorum doktorum bitkisel günde 6 kez kadar kullanabilirsin dedi
Selma-Alper gaviskon zaten hamilelerin de kullanabildiği bir mide ilacı. 32. Haftada bana da doktorum verdi aynı şikayeti yaşıyordum. Kullanabilrsiniz hiç bir yan etkisi yok.
ipekveatlas kullanabilirsin eczacıyım sıkıntı olmaz. başka ilacın varsa kullandığın onunla mesafeli kullan yarım saat bi saat kadar
Kayabrc Ben de kullanıyorum günde 3 kez herhangi bir sakıncası yok doktor verdi gaviscon duble action daha etkılı onu kullanmanı öneririm