İyi akşamlar kızlaar. Daha araştırıp içeriklerine bakamadığım için güneş kremi alamamıştım. Bugün de dışarısı çok güneşli ve hafif rüzgarlıydı. Akşam eve geldiğimde yüzüm kıpkırmızı oldu aşırı yanmışım😔 krem vs kullanamıyorum içeriklerinden dolayı. Evde aleo vera bitkim vardı yanıklara iyi gelen o geldi aklıma doğal bitki sonuçta dedim araştırdım ancak olumsuz şeyler gördüm hamileler kullanmamalı yazıyordu😔 doğal zararsız ne sürebilirim önerisii olan var mıı ne iyi gelir🥺🥺