mugeaydin Şimdi size upuzun yolculuğumuzu anlatacağım 😊 Daha 3 haftalıkken öğrendim miniğimin varlığını anlatılamaz bir duyguydu Rabbim isteyen herkese nasip etsin 😊 Günler geçmek bilmiyor derken 22. haftada gelmeye kalktı minik prensim. Zor bi süreç yaşadık ama çok şükür o günleri atlatıp geldik 38. haftaya 😊 38+3'te doktor kontrolünde bebeğin suyu az plasenta besleyemiyor üstüne vücut kaşıntıları var bebeğin kalbi durabilir suni sancıyla bebeği almamız gerekiyor dedi. Bunun üstüne iki tane daha doktora gittim aynı şeyleri söylediler. 38+6da doktoruma artık başlayabiliriz suni sancıya hazırım dedim. Bu sefer doktor bekleyelim iki gün demesin mi. Ya bebeğime bi şey olursa korkusuyla itiraz ettim. 30 Ağustos günü saat 11de başladı o uzuuuuuun süreç. Uzun diyorum zaman duruyor çünkü 😊 O gün geceye kadar sancı verildi ama açılma sadece 2 cm olmuştu doktor rahmi dinlendirelim sabah devam edelim dedi ara verildi. Sancılarım vardı sabaha kadar çektim doğum sancılarını. Nstde bebeğin kalp atışları yükselip azalıyordu sürekli korkmaya başlamıştım bebeğime bir şey olmasından. 31 Ağustos sabahı tekrar sancı vermeye devam ettiler ama açılma olmuyordu. 3 cm oldu açılma ama bebeğin başı yerleşmediği için açılma olmuyordu. Artık son sancıları çekiyordum ama oğlum gelmiyordu. Doktorum öğlene kadar bekleyelim olmazsa sezaryene alacağım dedi. Kabul ettim. Hem sancıların verdiği acıyı hem bebeğimi kaybetme korkusunu yaşıyordum. Velhasıl normal doğuramadım. 31 Ağustos 14:10 da sezaryenle dünyaya getirebildim minik prensimi 😊 hem normal doğumun acısını hem hâlâ sezaryen acısını yaşıyorum. Bütün bu yaşadıklarıma değdi 😊 Evlat kokusu dünyadaki her şeye değermiş meğer 😍 Allah sizlere güzel doğumlar, olmayanlara isteyenlere tez zamanda müjdeli haberi duymayı nasip etsin inşallah. Bizim hikayemizin bi kısmı böyleydi. Anlatmadığım kelimelere dökemediğim o kadar çok şey var ki. Sevgiyle kalın 😍😍😍
gamzeucar Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Fakat ben 22. haftada bebeğin nasıl gelmek isteyebileceğini anlayamadım. Yani bi problem mi yaşadınız yoksa rahimde mi açılma oldu? İlk hamileliğim ve kafamda tonlarca soru var mazur görün:)
mugeaydin gamzeucar erken doğum başlamıştı. Doğum sancıları vardı 5 dakikada bir geliyordu. Hastanede kaldım ilaçlarla durdurdular.
gamzeucar mugeaydin Anlıyorum. Umarım ağrılarınız bir an evvel geçer. Hikayenizi paylaştığınız için ve cevabınız için teşekkürler. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Sevgiler..