Aysmaa Biz de 33+2 yiz. Benim de öyle. Sağ elimde parmak uçlarım sürekli uyuşuk, sabahları hareket ettirmekte zorlanıyorum ağrı da oluyor. Doktorum ödem kaynaklı karpal tünel sendromu dedi. Doğumdan sonra ödem inince düzelir diyor. Günde 15 dk kalp hizasında dua eder gibi düşünün bekliyorum egzersiz olarak önerdi doktor. Yatarken de elimin altına yastık koyup uyuyorum faydası oluyor biraz