gvncaglaa Kızlar merhaba. 7 haftalık hamileyim. Benim çok sık boğazım iltihap olur. Gebelikte boğaz spreyi kullanmak sakıncalı mıdır sizce ? Yoksa bi sorun teşkil etmez mi ?
esinnnnn1 gvncaglaa sakıncalı diye biliyorum .boğaz pastili bile çok önerilmiyor çünkü yani fazlası önerilmiyor
mrs_atalay Ben de grip olmuştum ilk haftalarımda boğazlarım şişmişti. Doktoruma sordum kullanamazsın demişti ama yine de doktorunuza bi sorun ☺️