Merhaba hanımlar 13 haftalık gebeyim zaman zaman çok az lekelenme yaşıyorm. Birkaç dr gezdm ev işini yemeğini vs yapabilirsin dedi. Hafta içi gittiğim dr yemek yap evde yürüyebilrsn dedi ama misafirliğe gitme dedi. Zaten 3 aydr dr dışında bir yere çıkmadım ama artık bunaldım. Mesela birkaç saatliğine ev oturmasına gidip gelsem bişey olurmu saçma geleblr ama artık bu psikolojiye girdim. Zaten gitcem insanlar beni yerimden kaldırmaz oturup gelme o kdr. Artık öyle bğr durma geldm ki sanki her an bebek düşecek gibi hissediyorum Allah korusun.