zedan1903 kizlar merhaba dün cok utanarak söylüyorum basur memesi ciktigini farkettim oncesinde yoktu. kabizligim vs yok. 35+2 haftalik hamileyim. dogumdan sonra gecer mi yoksa dogum esnasinda dahada buyur mü? evde kendim gecmesi icin neler yapabilirim internette sicak suya oturma yaziyor ama gebeligimin haftasi ileri erken dogum başlar diye korkuyorum. basina gelen oldu mu acaba ve nasil gecti lutfen basindan gecenler yardimci olabilir mi. kasinti ve agri yapiyor daha yeni cikti yani ilerlemeden nasil yok edebilirim bunu
sudehalasi zedan1903 Doğru düşünmüşsün canım sıcak suya oturmak o anlamda tehlikeli olabilir benim de var basurum doktorum hemopropin krem verdi sabah akşam sürüyorum baya iyi geldi içeriği doğalmış ilaçsız yani öneririm
_Miniminimiz13 zedan1903 bu benimde başıma geldi hamilelikte kabızlık çok fazlaydı bende meme çıktı sonra doktor şurup verdi ama zerre faydasını göremedim doğumda daha da büyüdü seni korkutmak istemiyorum ama doğrusu bu acı çok fazla oturamıyordum proctolog kremini doktor bana da verdi acısını alır en azından dedi kremi sürerken elinle içeri itikle memeyi dedi öyle öyle geçti çok şükür ama hala kabızım bu seferki inanılmaz kanamalı oluyor ağlayarak gidiyorum tuvalete allah düşmanımın başına vermesin onun acısına iki çocuk daha doğururum cidden 😩😩
zedan1903 _Miniminimiz13 ya bende kabizlik hic yok nasil oldu anlamadim gercekten oyle otururken falan agrisida olmadi kasintisindan farkettim baktigimda gördüm memeyo iteklemeye calisiyorum ama nere iteklicem ki onuda anlayamadim hala cunku yana dogru biraz
moonstone İçeri doğru iteklemen gerekiyor canım bende de yeni çıktı doktora göründüm kanaman da olabilir korkma sıcak suya otur dedi bana ama senin haftan ileri olduğu için bilemedim, bir de anestol krem sür sadece başka bişey sürme dedi