Esra1995 ya bence bebeğin altını bebeğindir annemle babam bize takılanları düğünüme kadar saklamış yıllarca bozdurup size oda yaptık demişlerdi kına gecesinden dönünce herkesten gizli yanıma gelip hepsini verdiler eğer bi gün yokluk çekersen evliliğinde sorun yaşarsan senin hakkındı çık gel kimseye minnet etme el altında dursun dediler 🤷🏻♀️ Bende bebeğim için böyle yapacağım hem çok duygusal hemde kendine ait bi birikimi olsun♥️