Vera canım bende gün içinde çok istifra ediyordum ama acile gitmekten korkuyordum çünkü bazı ilaçlara alerjim var ve doktoruma muayene olmaya gittiğimde çok kötü bi durumdaydım vücudum susuz kalmıştı mecburen yatış oldu. Bana sade soda çok iyi geliyor su anda bi de topitop şeker tabi herkeste farklı kimisine de kraker, leblebi. Hepsini deneyip bulmak zorundasın mecburen ama acile gitmekten çekinme sana tavsiyem