La_Liberte 3babymom aynen öyle doktor başta nubu dik dedi. Sonra kendini bükmüş dedi anlamadım. 🙈 ben gelecek hafta cuma günü gidecem. Ama kız diyorum artık 😅 https://imgyukle.com/i/EZ2Fws https://imgyukle.com/i/EZ2ZxQ Mesela bunda da erkeğinki nubu da düz 🙈
La_Liberte Meryemnurr hayırlısı olsun inşallah 😊 eskiden beri kız çocuk hayalimdi. Sonra oğlumu kaybedince içimin bir tarafı da oğlumda yarım kalan hayallerimi tamamlamak istiyor. Allah en hayırlısını bilir bizim için 😊🙏🏻
La_Liberte 3babymom çok teşekkür ederim cümlemizin ☺️ üçüncü gebeliğim iki kaybım var. Geçen sene Mayıs ayında oğlumu kaybettim. İlkini de 2020 Eylülde kaybettim.
3babymom La_Liberte ay kusura bakmayın Allah sabır versin size dusuk falan mı yaptınız inşallah bu bebeğinizi sağ salim kucağınıza alırsınız 🥰
La_Liberte 3babymom çok teşekkür ederim. ilkinde kalbi durdu. İkinci bebeğim erken doğdu maalesef iki hafta yaşayabildi maalesef. Yiyecek ekmeği yokmuş meleğimin 🥺
3babymom La_Liberte ayy çok üzüldüm Allah sabır versin size inşallah bu bebeginizi sağ salim kucaginiza alırsınız 🥰