Esmaonur Gulsum-crk26 biz e bebekten baby plus travel sistem aldık çok hafif araba henüz kullanmadık ama katlaması kapatması çok basit severek aldık
Rumuz_07 Gulsum-crk26 biz bugün kanz d go aldık e bebekte 500 tl her alışverişe 100 tl indirim vardı 2700 yada 2600 lük aracı 500 tl indirimle aldık
iremcannn1907 Esmaonur ben kullanıyorum canım galaxy modelini. Aşırı memnunum. Güzel tercih yapmışsın 🥰
HEY03D Gulsum-crk26 casual Cadillac air trona aldım kırmızı olan genelde indirimde oluyor. Kullanmadım daha ama yorumları iyiydi. Biraz ağır ama çok güzel bir araba ben beğendim.
HEY03D Gulsum-crk26 evet elimde evde eşimle baya sürdük 😅 dediğim gibi biraz ağır ama çok sağlam araba. Arabamız hatchback, ona rağmen bunu tercih ettik. İlk çocuğumuz olduğu için çok yer sıkıntısı çekeceğimizi düşünmüyorum.
mom1111 Seymakkyyybb yoykonun katlanması nasıl biraz yer kaplıyor gibi parçalara ayırmak gerekiyor dimi bagaja koyarken
Manolyagkmn Gulsum-crk26 merhaba lorelli fiorano kabin bebek arabası videosunu izlemenizi öneririm fiyat performans olark benim hoşuma gitti onu almayı düşünüyorum 😊