DurununAnnesi2403 Merhaba sevgili anneler, uygulamayı uzun süredir kullanıyorum ancak yeni üye oldum. Bir konuda tavsiyenize ihtiyacım var. Temassız ateş ölçer alacağım fakat karar veremiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız markaları söyler misiniz?
Morningstar DurununAnnesi2403 omron 720 aldım henüz bebis doğmadı ama ölçümleri tutarlı ilk 6 ay kulaktan ölçülmesi onerilmiyormuş o yüzden temassız ölçer tercih ettim oda ısısını da gösteriyor ayriyeten Bi cismin sıcaklığında gosteriyor
Kilaflarinmucizesi DurununAnnesi2403 Omron 720 aldık bizde. Sağlıkçıyım hastanelerde bu kullanılıyor. Marka olarak yorumları çok iyi. Oda ısısı, biberon ısısı, vücut ısısı ölçüyor. Ölçümleri tutarlı.