Kızlar göğüs ucum yara olduğu için silikon kalkan aldım ama sanki bebeğimin emme süresi uzadı emdiği zaman emiyor 10-15 dk zaman ama birdahaki emmesi 3-4 saati buluyor acaba silikondan mi oluyor çok üzülüyorum bebeğimle arama giriyormuş gibi hissediyorum aramızdaki o bağın kopmasindan korkuyorum bu konuda bilgisi olan var mı eğer öyleyse acıyı çekmeye razıyım silikonsuz emziricem 😔😔