Sevgi-K 35 in içindeyim kızlar. Sağ ayağım aşırı şiş. Ama sadece sağ solda bir şey yok. Sağ ayak bileğim parmaklarım ayağım davul gibi. İkisi olsa normal diyeceğim de biri olunca insan tedirgin oluyor. Var mı böyle bir şey yaşayan?