FatmaNur_27 Betus32 kan ilacı kullaniyomusun kansızlıktan olabilir bende de oluyodu sürekli kan ilacı ve demir ilacı kullanmaya başladığımdan beri geçti
2koftemom Betus32 benımde 13 haftaya girdigiöden beri azcık acıksam tansıyon dusuyor nefesım krsiliyor bence ilaçlara başlamamız lazım kan akışı hızlandı bnce yetişmiyor vitaminlere ihtiyaç var
kahvesever__ Betus32 benimde acıkınca oluyor genelde başım dönüyor ellerim ayaklarım titriyor acıkınca
Betus32 _prenses_annesi valla göbeğin altında ara sıra pıt pıt atıyor bazenleri ne kadar sık hissetmem gerek
_prenses_annesi Betus32 günde en az 10 kere haraket etmesi laZımmış. Bnde 2 gündür tık yok. Korkmuyorsa dedıgılın açıkcası önceleri kıpır kıpır dı 1 nısanda randevum var ama erken mı gıtsem. Acaba
2koftemom FatmaNur_27 ben 8 haftalıkken kan verdim doktor bir sorun yok dedi acaba hafta ilerledikce ihtıyacmı oluyor aşırı zaten oncedende kansızlık gecmısım var eskıden yanı ama bilmiorum umarım düzelir