Baliminannesii Yaptırdım ben. Asıl yaptırmazsam içim rahat etmezdi. Aldırmakla bağdaştırmak çok yanlış bir şey bu testi bana göre. Insanın maddi ve manevi olarak her şeye hazırlıklı olması gerekiyor. Kimisi kalıtsal hastalık tedavisi yok diyorlar kafalarına göre ama solunum rahatsızlıkları, kalp hastalıkları ve böbrek rahatsızlıkları vs. tedavi süreci var. Bilmeden yazıyorlar, oysa bebeklerimiz için her şeyi araştırıp okumak lazım ebeveyn olacağız sonuçta. Doğduktan sonra bir sorun olduğunu öğrensem vicdan azabı çekerdim ben.