Ozgeahmet 38. Haftaya girdik ve hareketlerini hissedemiyorum uğrasıyorum taylı yiyorum hafif hissediyorum benim gibi olan varmı çarşamba doğum nasipse sorunsuz bir kaç gün daha geçirmek istiyorum 🤦🏻♀️
Farketmezz Ozgeahmet hareket edicek alanları kalmadı ki doğru düzgün annesi uyuyordur şimdi mışıl mışıl yinede içiniz çok rahat değilse bi acile gidip komtrol ettirin
NurKaradmn Ozgeahmet doğuma yakın zamanlarda özellikle o haftalarda hareket alanı kalmamış olur ve doğuma enerji için genelde zamanın çoğunu uyuyarak geçirirler sağlıkla kucağına al inşallah 🙏
ebru23 Ozgeahmet yeri dar diyolar bide uzan canim sen hareketliyken hareket etmiyomus ama yinede azalma varsa bence git doktorlar uyariyo
Damla6606 Ozgeahmet bende 38+6 yım benimde azaldı canım oynuyo ama önceki kadar deyil hastaneyede gitmek istiyorum ama kuruntu yapıyorumdur belki diye gitmedim
Ozgeahmet Farketmezz bende öyle diyorum büyüsün diye sabırsızlanıyodum ama şimdi de hissetmekte güçlük çekiyorum bi doğsalar keşke 😊 bakalım eğer uyanmazsa uğrasıyorum daha farklı birşeyler hissedersem hemen giderim zaten
MasalAlparslanMom Ozgeahmet banada öyle dediler büyüdü Yeri daraldı sorun yok diye 😅 3 gün 0 hareket sadece kasılmalarla bekledim 38+1 de dayanamayıp gittiğimde doktorum nst takibi sonucu 5 saat 0-10 arası sancıyı normal karşılamayıp suni sancıyla doğumu başlattı 😆
Ozgeahmet MasalAlparslanMom yaaa bizde çarşamba nasipse doğum benim 0 hareket diyemem hafif hafif oynuyo 😊 kaç kilo doğdu nasıl bebeğiniz
MasalAlparslanMom Ozgeahmet 3500 kg doğdu 2 hafta önden gidiyodu gelişimi zaten . Hastane çıkışı 3150 gr dı 🐣🐣👼🏼
Ozgeahmet Damla6606 bende öyle telaşlanıyorum uzanıyorum bakıyorum hareket ediyo hafif hafif sonra diyorum her telaşta gidersem hastahaneden cıkamam sürekli aklımda çünkü 😊
Ahsenn Ozgeahmet benimde 38 de başladı bugün 39+2 yim daha daha aza indi hareketler 😏 kontrolde sorun çıkmadı çok şükür yerleri kalmadı bide daha fazla uyku halindelermiş canım
Beybeybi Ozgeahmet ewet bende farkettim 38+3gun lugum ve hareketler azaldi yerimi daraliyor acaba ondan oldugunu dusundum
Ozgeahmet FeyyazZeynepBabayiit sezeryan olucak bacak boyunda gerilik var bizim 3 hafta beklemeyelim alalım dedi doktorum 😟
Ozgeahmet MasalAlparslanMom oh maşallah benim bebiş 3 kg daha biraz daha düşüyomus 4 günğm var muz süt yunurtaya vs yükleniyorum
Melike01 Ozgeahmet bende 38 haftadaym ve benimde ayni sekilde cok fazla hissetmiyrm gun icinde ama artk yerleri daraldi saglikla gelsin bebislermz 😊
Ozgeahmet Yusufdemir şuan kaç kilo dedi doktor biz baya geç kalanlardanız valla ben muz süt günde bir kitre 2 yumurta tahin pekmez yiyorum hergün