mirage333 Mnk16 bizde 21 haftaligiz kocaman gobegim var 🤭 herkesin farkli oluyor iste, bide sislik olunca daha kocaman oluyor.
Gulcansckn Mnk16 ahahahahha 😂😂 çok normal 🥰 kişiden kişiye değişiyor 😁 benim 1. Ve 2. Gebeliğimde 25. Haftadan sonra çıkmıştı, 3. Gebeliğimde 24. Haftadan sonra, şimdiki 4. Gebeliğimde yine 24. Haftadan sonra 😜😜😜😜
Mnk16 Gulcansckn Ya 24. Haftaya kadar kimse hamile olduğunuzu anlamadı mı , benim anlaşılmıyor bile 🥴
FatmaNur_27 Mnk16 26 haftalık hamileyim annemle gitmiştik hastaneye geçen hafta hemşire annemi içeriye çağırdı 😅😅😅😅😅 düşünün yani o kadar belli değil bebeğin sağlığı yerindeyse çokta önemli değil 🤷
Deletedmom727271 ilk hamileliğim de 30.haftadan sonra çıktı. 🤭 şuan da 30.haftadayım bol bişi giysem belli olmaz. iç karnım geniş :)
Sevoz Canım 21de benim de böyleydi 23 24 derken gün gün daha da belli olmaya başladı. Şuan 28e girdik top gibi oldu iyice 3 5 haftaya daha da belli olur muhtemelen senin de böyle olur😊 bizimki erkek bebiş
Sevoz Sevoz ve vücudunla alakalı bişey doktor bana oh ne güzel hiç kilo almamışsın daha iyi deforme olmazsın, senin kilonla bebeğin alakası yok o aliyo kilosunu demişti. O konuda da için rahat etsin yani
Emirin_annesi98 Mnk16 cnm valla hiç kafana takma oda bir şey mi ben 33 haftalık oldum benim de yok 😁😀
Zanaservan Mnk16 keşke benimde öyle olsaydı 17 haftalık görsen sanki 20 haftalık benim hemen çıktı ya
Ceren33 Mnk16 bu güzel birşey bence şanslısın bende şuan 20. Haftamdayım kimse anlamaıyor normal kilom sanıyorlar nazar değer diye çok korkuyorum hep dua etmiştim inşallah iç karnım geniştir diye ve sanırım öyle çatlamada olmuyor böylece yani şuana kadar olmadı
Deniz93 Mnk16 benim 30 hafta oldu hala kimse anlamıyor çıkmaması daha iyi çatlak olmaz daha ne ki? İnsanlar ınanmasın çok mühim değil bence