Selam kızlar, artık 4. Ayı bitirmemle birlikte çatlak kremi arayışına girdim kullanıp memnun kaldıgınız veya çevrenizden duydugunuz krem markaları hangileri? Bi arkadasım mustela kullanmıs hic catlamamıs ki cok fazla kilo almasına rağmen. Ama daha çok lierac öneriliyor kararsız kaldımm